Сертифікація чернівецького летовища на прийом «Боїнгів» … ставить депутатів міськради перед випробуванням

Published on February 15, 2017

Сертифікація чернівецького летовища на прийом «Боїнгів» довела правоту Федорука й Бурбака та ставить депутатів міськради перед випробуванням

http://buknews.com.ua/page/sertyfikatsiia-chernivetskoho-letovyshcha-na-pryiom-boinhiv-zasvidchyla-pravotu-fedoruka-i-burbaka-ta-stavyt-deputativ-miskrady-pered-skladnym-vyborom.html

14.02.2017, 22:56

Новий додаток до сертифікату чернівецького аеродрому, в якому встановлюється його придатність, за узгодженням з авіакомпаніями, приймати повітряні судна коду 4С, наслідок консолідованих зусиль багатьох сторін. Це стало можливим завдяки проведеному ремонту злітно-посадкової смуги та після проходження всіх офіційних процедур.

Народні депутата України Микола Федорук і Максим Бурбак (фракція “Народного фронту”)  вважають це свідченням правильності ухваленого ними стратегічного рішення про акумулювання коштів для потреб  аеропорту. Попри те, що народному депутату України Максиму Бурбаку часом закидали ледь не «зраду виборців» за те, що ці кошти він спрямував на чернівецьке летовище, а не на свій виборчий округ.

Це було усвідомлене стратегічне рішення народних депутатів України  від “Народного фронту” віддати гроші, які їм виділили на потреби їхніх округів, для ремонту злітної смуги Міжнародного аеропорту «Чернівці». Тому  що без аеропорту не тільки Чернівці, але й вся Буковина втратять будь-яку інвестиційну привабливість і перспективи для успішного розвитку. Народні депутати також нагадали, що уряд Володимира Гройсмана підтримав їхню пропозицію  про виділення коштів на капітальний ремонт злітної смуги.

–       Здобуття нового сертифікату для чернівецького летовища – це також перемога, – сказав Максим Бурбак. – Скільки ми наслухалися несправедливих закидів на свою адресу. Але цей успіх засвідчив нашу правоту. Найближчим часом будуть продовжені перемовини про можливість вже цю весняно-літню навігацію розпочати на літаках типу А 319, Embraer 190, 195, Boeing 737 певних модифікацій, та інших типів літаків з відповідними характеристиками. Наступний крок – це випробування, якщо бажаєте, тест на зрілість для Чернівецької міської ради. Дуже хотілося б, щоб депутати його пройшли. За умови передачі злітно-посадкової смуги у власність держави існує можливість виділення додаткових 75 мільйонів гривень для продовження і розширення смуги. Фактично йдеться про повну реконструкцію аеродромного комплексу. Це дозволить приймати літаки нового покоління, в тому числі, ті що використовуються компаніями лоу-костерами. Чим більший літак, тим дешевший квиток. Чернівецький аеропорт має великий потенціал для використання компаніями лоу-костерами, що виконують рейси на Півдні Європи. Якщо держава продовжить і розширить смугу, то місто зможе скористатися вигідним стратегічним розташуванням чернівецької злітно-посадкової смуги. Її утримання в належному стані для експлуатації – це найвитратніша стаття видатків. Місто на цьому заробити не зможе. Тепер це може стати завданням держави. Натомість Чернівцям залишаться термінали, обслуговування, д’юті-фрі. Але для цього смугу потрібно передати в державну власність. Чи спроможуться на це міські депутати?

Skip to toolbar