Авіаційно-туристичний форум 2017

Published on April 07, 2017

7 квітня свою роботу розпочав ІІ авіаційний форум. На форумі зібралися представники міської влади, представники туристичної сфери, авіакомпаній, не тільки з України, але й з Польщі та Турції та члени Асоціації Аеропортів України “ЦА”. Президент асоціації, Липовенко Петро Іванович висловив подяку міській владі за активну участь у організації форуму і відзначив що така позиція влади радує і дає перспективу на розвиток для аеропорту “Чернівці”.

Борис Морський виступив з презентацією, де представив загальну ситуацію нинішнього стану аеропорту. Так за 8 місяців регулярних рейсів було перевезено близько 20 тис. пасажирів, що є досить серьйозним показником. При відкритті додаткового регулярного рейсу, ця цифра зросте як мінімум вдвічі. Також директор прозвітував, що всі заборгованості погашені, залишилося лише довгострокове забов’язання перед КП “Калинівський ринок”. Це, звісно є тягарем, який поки не дає змоги вкладати в розвиток стільки, скільки необхідно. Однак заплановані на 2017 р. внутрішні та міжнародні рейси можуть вивести аеропорт на новий рубіж, залучити нових партнерів і провести решту необхідних модифікацій: нарощування та продовження на 240м ЗПС, створення багажного відділення, будівництва нового терміналу для того, щоб аеропорт зміг вийти на співпрацю з авіакомпаніями, що літають на важкогабпритних літаках, з кількістью пасажирів більше 100 осіб.

Себастьян Гошінярек, експерт з розвитку аеропортів Польща, компанія BBSG

На форумі виступив експерт з розвитку аеропортів з Польщі Себастьян Гошінярек. Він розповів про розвиток регіональних аеропортів в умовах ліберальної Східної Європи. Приклад аеропорти Польщі. Лідером на ринку аеропортів в Польші є аеропорт Кракова, який в 2016 р. перевіз 5 млн. Також важливе значення має аеропорт Катовіце, який більше уваги приділяє чартерним перевезенням. Ці два аеропорта перевезли разом близько 9 млн. пас. Однак, при стабільному розвитку Кракова, Катовіце має певну нестабільність в показниках. Також він зазначив, що попри їх зусилля лідером серед авіаперевізників в Польші є, на жаль, не національна компанія LOT, а Ірладська компанія Ryanair. Щодо перспектив Чернівецького аеропорту, пан Себастьян наголосив, що приїхавши він побачив, що в нас дуже гарне історичне місто з очевидним туристичним потенціалом, однак він зазначає, що про це мало хто знає у Європі  і в цьому напрямку треба працювати. З досвіду Польші пан Гошінярек пропонує аеропорту Чернівці зосередитися на певному сегменті ринку і не намагатися охопити все і одразу. В той же час розвиток аеропорту може відбуватися не лише за участі самого аеропорту, необхідною умовою є долучення до роботи міста та регіону взагалі.

Хамді Гувенч, ген директор аеропорт Даламан, Туреччина

Надалі представник Туреччини з аеропорту Даламан Хамді Гувенч зазначив, що його бачення це відкриття програми “Вільне небо” та відкриття рейсу Чернівці-Даламан. Також зазначив, що варто розглянути сумісну роботу аеропорту “Чернівці”,  міста та компанії МАУ. Турецький представник зазначив, що Україна і Туреччина зараз тісно співпрацюють. З більшістю аеропортів налагоджена тісна і плідна робота, і надалі планується збільшувати кількість партнерів, залучаючи такі регіональні аеропорти як наш. І наприкінці пан Хамді зазначив, що це не просто слова, він впевнений, всі їх плани стосовно співпраці обов’язково втіляться в життя.

Skip to toolbar