Борги, кримінальні справи, «роздутий» штат: ексклюзивна розмова з керівником чернівецького аеропорту

Published on February 16, 2021

У комунальному закладі навіть відсутня первинна документація, тому зараз новопризначена команда намагається її відновити.

Про критичний стан КП «Міжнародний аеропорт «Чернівці» ім. Л. Каденюка» говорив і міський голова Роман Клічук, і нинішній в.о. директора аеропорту Сергій Томнюк. пише ІА АСС. Зокрема, у летовища закінчується дія сертифікату, гостро необхідна реконструкція злітно-посадкової смуги, відсутні регулярні рейси, великі борги та «роздутий» штат.

«У кінці березня цього року, тобто через півтора місяця, у аеропорту закінчується сертифікат. Щоб продовжити його дію, слід подати заявку за 18 місяців. Фактично ж заяву було подано 25 січня 2021 р. Виникає питання, чому документи не були подані вчасно? Ця бездіяльність може зупинити роботу аеропорту. Мусимо наздоганяти», – розповідає Сергій Томнюк.
Зі слів керівництва підприємств, у рамках Державної цільової програми розвитку аеропортів є високі шанси і чернівецькому летовищу отримати фінансування. Для цього вже укладено договір про виготовлення проекту землеустрою (земельна ділянка 16 га для розміщення та експлуатації будівель і споруд авіаційного транспорту). Також проходить експертизу кошторисна документація проекту реконструкції аеродромного комплексу. Це фінальний етап та важлива передумова для отримання близько 600 млн гривень на модернізацію чернівецького аеропорту.

«Як зекономити фінанси та оптимізувати роботу – от зараз головне завдання у нас. Спершу ми скоротили вакантні посади та посади, які є недоцільними з позицій забезпечення ефективного функціонування аеропорту. Із 206 працівників за штатним розписом буде 155. Окремим працівникам запропоновано інші посади, 15 осіб звільнимо. Також скоротили три з чотирьох існуючих посад заступників директора аеропорту. А це додаткова економія коштів – щомісячно близько 80 тис. грн.», – додав Сергій Томнюк.
В умовах відсутності регулярних рейсів, враховуючи збитковість діяльності аеропорту, керівництво призупинило нарахування надбавок, залишивши їх лише за авіаційний стаж. Це теж дало економію на суму понад 300 тис. грн. щомісячно. Згідно з приписом Державної авіаційної служби з авіаційної безпеки, для продовження дії сертифікату аеропорту потрібно встановити паркан протяжністю 1,5 км. За кошторисом на це було передбачено 3,5 млн. грн.

«Я побачив, що сума якась надто велика для таких робіт. Провів перемовини з підрядником щодо будівництва 1,5 км паркану. І що ви думаєте – нам вдалось знизити вартість до 1,5 млн грн. Тому і на цьому питанні ми зекономимо два мільйони бюджетних коштів», – зазначив директор аеропорту С. Томнюк.
Державною аудиторською службою на підприємстві проведено ревізію. Виявлено численні зловживання та фінансові правопорушення. На підприємстві відсутня первинна документація. У результаті – порушено кримінальне провадження та ведеться слідство.
«Звичайно, уся проведена робота є лише маленьким кроком на шляху до великих досягнень. Але я впевнений, що чернівецький аеропорт в недалекому майбутньому знову відкриє свої повітряні ворота та стане прибутковим підприємством», – на завершення розмови додав Сергій Томнюк.

Повідомляє ACC.CV.UA

Skip to toolbar