Другий рейс на Київ – це лише початок…

Опубліковано 14 квітня, 2017

14 квітня успішно стартував ще один рейс Київ-Чернівці-Київ. Привітати перших пасажирів разом з директором Борисом Морським прийшов і очільник міста Олексій Каспрук. Під прицілом медійників, мер наголосив, що лише «наявність аеропорту робить з провінції місто» і що влада, як власник підприємства, буде старатися й надалі виявляти підтримку у його подальшому розвитку.

Щодо режиму польотів – то тепер рейси виконуватимуться двічі на день. Щодня відліт з Києва здійснюватиметься о 7:00, приліт 20:40. Другий рейс відбуватиметься також щоденно, за наступним графіком: 1,3,5,7 дні тижня (пн,ср,пт, нд) – приліт 15:45, відліт 16:45; 2,4,6 (вт,чт,сб) приліт 11:30, відліт 12:30. (деталі дивіться на сайті: розклад ресів). Щодо бронювання та цін звертайтеся до представників авіакомпанії МАУ (бронювання онлайн) та в авіакаси аеропорту тел: 0(372) 4-16-26, 0(99)6392029 (авіакаси).

Таким чином пасажири матимуть змогу летіти до столиці в більш зручний для них час, що значно полегшить подорож людям, які прямують з столиці в інші точки планети та цінують свій час.

Відкриття даного рейсу є першим, але не останнім кроком у збільшенні кількості рейсів цьогорічної навігації. Так незабаром, 28 квітня презентуємо рейс на Бергамо (Мілан), постійно подовжуються відпрацювання нових напрямів. Робиться все можливе, щоб навіть у наших скромних умовах   люди відчували себе комфортно, разом з другим рейсом аеропорт забезпечив пасажирам  вільний доступ до мережі WI FI в зонах аеровокзалу та накопичувачах, що дасть змогу приємно скоротити час в очікуванні свого рейсу. Хочеться відзначити, що досягти таких результатів, після затяжного кризового періоду аеропорту, стало можливим тільки завдяки самовідданим зусиллям колективу аеропорту, який робить все можливе, щоб максимально використати потужності аеродромного комплексу. Проведений ремонт ЗПС та інші необхідні модифікації дали свої плоди. Однак, вітаючи на пероні пасажирів другого регулярного рейсу, директор КП «МА «Чернівці» вкотре зауважив ,що пророблена робота лише дала змогу відновити життєздатність підприємства, але, щоб уникнути сумнозвісної долі сусідніх регіональних аеропортів, таких як у Луцьку, Хмельницьку,  та діючих, але без регулярних рейсів – в Тернополі і Ужгороді, треба не зупинятися на досягнутому, а рухатись в напрямку активного розвитку.

Для продовження нарощування потужностей, на думку керівника, необхідно зосередити увагу на нагальних проблемах, які є гальмом у подальшому розвитку. Зокрема це облаштування багажного приміщення з конвеєрною стрічкою подачі багажу, яке потребує приблизно 1 млн. грн., модернізації стійок реєстрації, окремої зали для пасажирів, що прилетіли, з можливістю отримання багажу, створення комфортних умов пасажирам в зонах очікування та аеровокзалі. Адже сьогодні доводиться виводити прибулих пасажирів через звичайні ворота просто під відкритим небом, там же видається багаж. Хоча досягненням є придбання багажних візків, які принаймні транспортують багаж від літака до місця видачі і з яких пасажирам його отримувати зручніше, ніж з борту  вантажівки, як було до сьогодні. Зараз вже власними силами та коштами розпочаті роботи по облаштуванню багажного відділення для багажу пасажирів, що відлітають, в приміщенні, яке раніше використовувалося для торгівельної точки «дьюті-фрі», а для того, щоб вирішити питання ще одного накопичувача пасажирів в разі затримки, чи «накладки» рейсів переобладнується приміщення VIP-зали. Звісно, це не вирішить усіх проблем –  за вимогами авіаційних перевезень після проходження процедур авіаційної безпеки багаж повинен «відділятись» від пасажира; потоки «відлітаючих» та «прилітаючих» пасажирів не повинні  претинатись,  в зв’язку з чим є необхідність в переплануванні та добудові, або взагалі в проектуванні сучасного, з енергозберігаючими технологіями модульного пасажирського терміналу. При нинішньому стані міського бюджету, власнику, рекламуючи перспективи зростання пасажиропотоку, було б доцільно вже зараз шукати для цього потенційних інвесторів.

Сьогоднішні досягнення показують готовність працювати і рухатись вперед. Залучаючи нових авіаперевізників треба розуміти, що нині на ринку панує жорстка конкуренція і авіакомпанії вибирають аеропорти, які готові працювати в умовах світової економіки, які вміють йти вперед незважаючи ні на що. А для цього нашому підприємству треба підтримка громади міста та його керівників, які розумітимуть всі вигоди для себе мати сучасний аеропорт, який дозволить стати чернівчанам такими ж комунікабельними як львів’яни та кияни. Адже, як зауважив на 2-му міжнародному форумі польський представник Себастьян Гошінярек, експерт з розвитку регіональних аеропортів Польщі: «Чернівці чудове, красиве місто з багатою історією – але хто про це знає?». І справді – ми розташовані в центрі Європи і маємо всі шанси стати відправною точкою в будь-який куточок світу. Варто лише захотіти!

Наразі необхідно залучити всі можливі ресурси для усунення гальмівних факторів, зокрема хотілося б більшого інтересу з боку управлінців міста, які просто зобов’язані розуміти, що наш потенціал – це майбутнє – це  шанс залишити щось після себе прийдешньому поколінню, так як залишили ті, кого ми сьогодні з вдячністю згадуємо за те, що в  далекому 1933 створили аеропорт, який ми експлуатуємо і донині. Але не можна виживати за рахунок минулого –  сьогоднішні інвестиції в аеропорт вже завтра окупляться сторицею і стануть «житницею» для чернівчан. Вже сьогодні столичні ЗМІ відмічають, що серед регіональних аеропортів ми «вириваємося» в лідери за темпами росту. При підтримці громади ми зможемо не тільки втримати цей ритм, але й вивести місто та регіон на новий рівень.

Тож нехай цей маленький успіх стане сильним поштовхом для майбутніх досягнень.

Спільними зусиллями…